Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~superiwan | użytkownik

imię i nazwiskotomasz adreswindsor, berkshire, uk zarejestrowany24.02.2008 @20:19:31 ostatnio na stronie14.09.2013 @19:26:38



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwrandphotography.co.uk Gadu-Gadu3795324
digarty214 komentarze485 posty na forum16

komputer / sprzęt
nikon d200, canon 5d, imac

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~kiss666    16.05.2012 @20:26:37
dzięki... oj juz niedługo przestanie.... bardzo szybko zaczynają reagować gdy kto tam jest... ostatnio ledwo do aut weszliśmy a juz ekipa budowlana byla...
_______
"...dam ci rade, zastanow sie, zanim cokolwiek powiesz..."
~forsakken    13.08.2011 @01:23:13
jasne, ze tak
~V4ult    01.08.2011 @19:54:07
TY ZYJESH !!!! :D
~Murderdoll17    16.05.2011 @22:10:34
thx
_______
"Victims, aren't we all ?"
~kobaru    26.02.2011 @00:30:57
Nie, niestety nie ja robilem a szkoda bo super fota jest
~kobaru    26.02.2011 @00:00:58
to sa oryginaly
~tandetaa    30.01.2011 @13:41:06
londyn z pewnoscia byl latwiejszy

bless
_______
na kazdego posta znajdzie sie riposta...
~Murderdoll17    07.01.2011 @16:13:32
dzięki man :D
_______
"Victims, aren't we all ?"
~saduomasuo    06.01.2011 @09:14:36
Świetne zdjęcia, te miejsca mnie zachwycają - uwielbiam takie klimaty :D
~tandetaa    18.08.2010 @00:11:56
nie e

niemcy :P
_______
na kazdego posta znajdzie sie riposta...
~forsakken    29.06.2010 @00:30:56
hej, dzieki za szczery komentarz, od jutra 3 dni wolne, jade do Bournemouth, mam nadzieje, ze przywioze troche materialu, a co u Ciebie?
~Murderdoll17    28.06.2010 @22:51:24
dziękuję już po, gnilec tym razem został zastąpiony zoo :D
_______
"Victims, aren't we all ?"
~forsakken    20.06.2010 @21:25:00
masz racje, za ciemne, zrobilem dzis jasniejsze i lepiej wyglada, poza tym ta kompresja.. ciagle fatalnie to wychodzi jakosciowo, a i tak im sie podoba ta chujnia
~forsakken    13.06.2010 @15:11:18
moze cos w przyszlym tygodniu, wlasciwie to mam zajebisty pomysl, ale potrzebuje pomocy w realizacji
~Murderdoll17    04.06.2010 @20:49:08
Dzięki Tomek!
_______
"Victims, aren't we all ?"
~Kristoffo    02.06.2010 @23:13:41
Zalogowałem, przejrzałem, ale nadal nie da się powiększyć, w innych Twoich setach to samo, czyli może masz gdzieś ustawione jakieś ustrojstwo, które pozwala na powiększenia tylko znajomym. Przeglądnąłem galerie paru innych osób i tam mam pełen zakres rozmiarów...
No nic, nie zadręczam.
W każdym razie foty masz naprawdę ciekawe, sporo potrafisz wycisnąć z tego swojego D200 i lunetki
Pozdro.
~Kristoffo    02.06.2010 @22:16:55
Heh, no to migiem się loguję i zaraz pozwiedzam.
Skręcona kostka?A sądziłem, że to ja jestem specjalistą od niekontrolowanych upadków... No nic, ważne, że coś udało Ci się zobaczyć.
~forsakken    10.05.2010 @23:02:14
moze w srode?
~forsakken    10.05.2010 @22:25:33
nie uwierzysz, ale to tylko 18-55 nikkor
~Kaleem    16.04.2010 @07:46:30
cholernie zróżnicowana galeria. Takie lubię. Wchodzę w to... pzdr
_______
I see sound
~MordoR123    08.04.2010 @14:38:58
Ładnie tu u ciebie, mam cię na oku
~thobiasxxx    29.03.2010 @22:42:38
rzucę ja swym okiem tutaj
pzdr
~reinkarnacja    29.03.2010 @22:07:25
masz galerię w moim klimacie więc nie mogłam przejść obok bez odzewu
pozdrawiam
~V4ult    29.03.2010 @15:09:34
ja pierdziele powaznie ?! : ( to co w Peterborough juz nie bedzie ?
~V4ult    28.03.2010 @18:34:54
adrenalina musi byc ! ale ci zazdroszcze czlowieniu :D
1 2 3 4 5 6 ... 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt